Martijn heeft mij op higherlevel getipt over deze forum.
Ik zie dat jullie druk in de weer zijn met excel documenten om je administratie op orde te brengen.
Nu ben ik sinds kort mijn eigen zaak(je) aan het opzetten. Daarvoor moest ik ook op zoek naar een manier om mijn admin. een beetje op orde te brengen en houden.
Na veel te hebben gezocht kon ik niets vinden dat bij mij past. Wat ik wil is iets heel simpels, vergelijkbaars met de excel tools die hier staan, maar dan net een beetje "pro".

Ik ben iets voor mij zelf begonnen te maken in Filemaker PRO.
Ik heb een factuur programma-tje gemaakt in FMPro en dat lukt wel aardig, maar ik wil ook mijn uitgaves bijhouden en mijn BTW/Inkomsten (Belasting) bijhouden.
Nu loop ik daar een beetje op vast, want ik ben helemaal niet bekend met administraties en boekhouden (ben een techneut!

Dat programmatje wil ik uiteraard met ieder-ander delen, en eventueel doorontwikkelen (als daar animo voor is).
Maar aangezien ik niet verder kom, vroeg ik mij af of hier mensen zijn die mij hierin willen helpen, evt. ook mensen met FMPRo kennis.
Hier zijn de plaatjes wat ik tot nu toe heb gemaakt...

Groetjes,
Essad aka Bronhi