Kantoorruimte bij prive huis verhuren aan jezelf als ZZP'er
Geplaatst: 18 augustus
Beste,
Ik heb graag hulp nodig bij het volgende:
Ik ga een nieuw woonhuis betrekken, waarbij er achter het huis een vrijstaand kantoor staat.
compleet zoals de eisen van de belastingdienst stellen: eigen opgang en eigen sanitaire voorzieningen.
dus ik wil maandelijks dit aan mezelf factureren om het belastingvoordeel ervan te hebben.
maar hoe stel ik zo'n factuur op? want de eisen voor een factuur zijn dat beide partijen een btw nummer moeten hebben en beide partijen het kvk nummer moeten vermelden. maar dat kan als prive persoon natuurlijk niet.
in mijn geval factureer ik prive aan zakelijk, maar het betreft dus beide mezelf. maar ik heb prive geen btw nummer.
kan iemand me helpen zo'n factuur op te stellen of me hier meer informatie over te geven?
ik verneem graag,
Ik heb graag hulp nodig bij het volgende:
Ik ga een nieuw woonhuis betrekken, waarbij er achter het huis een vrijstaand kantoor staat.
compleet zoals de eisen van de belastingdienst stellen: eigen opgang en eigen sanitaire voorzieningen.
dus ik wil maandelijks dit aan mezelf factureren om het belastingvoordeel ervan te hebben.
maar hoe stel ik zo'n factuur op? want de eisen voor een factuur zijn dat beide partijen een btw nummer moeten hebben en beide partijen het kvk nummer moeten vermelden. maar dat kan als prive persoon natuurlijk niet.
in mijn geval factureer ik prive aan zakelijk, maar het betreft dus beide mezelf. maar ik heb prive geen btw nummer.
kan iemand me helpen zo'n factuur op te stellen of me hier meer informatie over te geven?
ik verneem graag,