Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
EPBronner
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 oktober

Introduceer jezelf

28 oktober

Hallo,

Mijn naam is Ernst Bronner, ik ben 41 jaar en 11 jaar senior implementatie consultant bij Databas BV. Databas is een AccountView Expert Center, wij leveren en implementeren AccountView bij onze klanten in het MKB.

Van huis uit ben ik boekhouder\systeembeheerder en denk in die hoedanigheid op dit forum mensen verder te kunnen helpen.

In mijn vrije tijd loop ik veel hard, doe ik aan badminton en ben ook nog penningmeester van een badmintonvereniging.

Met vriendelijke groet,
Ernst
Ernst Bronner
Databas B.V.
Senior implementatie consultant AccountView
 
Tijn
Moderator
Berichten: 245
Lid geworden op: 12 november
Locatie: Hilversum
Contacteer:

30 oktober

Hallo Ernst,

Welkom op Administratieforum.nl, goed dat je je even introduceert!

groeten, Tijn
Admin Solutions Oplossingen voor administratie en management
 
Mariken
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 december
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

20 december

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen op dit forum. Ik ben Mariken, 27 jaar en werk 4 dagen in de week bij een IT-bedrijf. Op de 5e dag ben ik mijn eigen zaak aan het opzetten (een marketingbureau).

Ik heb me aangemeld bij dit forum om me meer te verdiepen in de vragen en problemen van kleine administratiekantoren. Het IT bedrijf waar ik werk heeft namelijk een product gemaakt voor kleine administratiekantoren. Het is een online werkplek, waarmee de backup automatisch wordt geregeld.

In mijn vrije tijd doe ik aan softbal en ga ik graag uit eten bij goede restaurants.

Met vriendelijke groet,
Mariken
AdministratieWerkplek - De gratis online werkplek voor kleine administratiekantoren
http://www.administratiewerkplek.nl
 
annoesjka
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 juni

Even voorstellen

16 juni

Goededag allemaal

Ik wil mij graag even voorstellen,mijn naam is Annoesjka en momenteel ben ik bezig mijn eigen bedrijf op te zetten
Het enigste probleem is dat ik te weinig verstand heb van het opzetten van een administratie

En ik hoop hier wat hulp te vinden

Groetjes Annoesjka
 
Paymentor
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 juli

31 juli

Hoi,

Ik wil me ook even voorstellen. Mijn naam is Edwin en ik ben al een paar jaar ondernemer. Ik heb sinds kort een nieuw product (facturatiesoftware) en wil er hier achter komen wat ik kan doen om mijn producten te verbeteren en een beetje te zien wat er allemaal leeft onder andere ondernemers. En om een beetje mee te babbelen waar dat kan natuurlijk :)

Ik moet wel zeggen dat ik nogal moeite had met registreren, hij vertelde me namelijk tot wel 6 keer achter elkaar dat ik een spambot was. De laatste keer dat ik keek, kwam ik toch echt tot een andere conclusie haha :P


Groetjes,
Edwin
Paymentor facturatiesoftware - Maakt factureren makkelijker. Gratis voor starters!