Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
Cool+
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 december

Factuur programma met uitgebreide opties

2 december

Hallo,

ik ben op zoek naar een factuurprogramma waar zelf een aantal variabelen wil kunnen maken.

1)
Ik heb een verhuurbedrijf, hierdoor hebben wij altijd te maken met stafelprijzen
dag 1 = 100%, dag 2 = 150%, dag 3 =200% etc etc
Hierdoor hebben we dus een extra variabel en rekenveld nodig.

2)
Ook zou ik graag een veld willen hebben waarin wij de verhuurperiode kunnen zetten dus:
Productienaam (naam van het evenement)
Start huurperiode: bijvoorbeeld: 01-01-2018 12:00
Eind huurperiode: bijvoorbeeld: 08-01-2018 12:00
Aantal huurdagen: bijvoorbeeld: 2

3)
Korting per product, bij ons kan een klant wel korting krijgen op een product, maar niet op manuren en transportkosten.


Tot nu toe werkte ik altijd met Snelstart, maar aangezien er geen updates meer komen voor het pakket dat wij gekocht hebben, komen er steeds meer foutmelding bij.
Bij Snelstart waren de genoemde punten mogelijk.
Zij bieden nu al oplossing om hett betaald pakket weg te doen en het nieuwe online pakket te nemen en dus nog een keer te gaan betalen voor de software.

Het pakket moet puur gaan om het maken van facturen en offertes, de rest wordt uitbesteed aan een boekhouder.
Liever niet online, ivm veiligheid, maar als er echt geen andere opties zijn, dan kan het wel overwogen worden.

Als voorbeeld heb ik een oude offerte bijgesloten.


Ik heb zelf al ongeveer 40 factuurleveranciers aangeschreven , maar tot nu toe zonder succes.
Vooral het staffelverhaal is moeilijk, hierbij krijg in vooral oplossingen als zelf uitrekenen, of een artikel meerdere malen op een factuur zetten en dan per dag een regelkorting toepassen.
Ik maak ongeveer 4 offertes per dag icm hetzelfde aantal facturen.


 
Bijlagen
factuur.jpg
factuur.jpg (94.41 KiB) 21771 keer bekeken