Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
Tijn
Moderator
Berichten: 245
Lid geworden op: 12 november
Locatie: Hilversum
Contacteer:

boekhoudpakketten

15 november

Laatst gewijzigd door Tijn op 20 maart, 1 keer totaal gewijzigd.
Admin Solutions Oplossingen voor administratie en management
 
in-reseach.info
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 maart
Contacteer:

info boekhoudpakketten

19 maart

www.boekhoudpakketten.pagina.nl is gebaseerd op www.boekhoudpakket.in-research.info. De laatste site, gepubliceerd door de stichting Stichting www.in-research.info bevat beduidend meer informatie per boekhoudpakket, waaronder een beschrijving, kosten en functionaliteit.
 
boekhoudpakket
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 november
Contacteer:

Boekhoudpakketten vergelijken

10 november

Als alternatief op bovenstaande kun je ook eens kijken op boekhoudsoftware-vergelijken.nl. Bevat niet alle boekhoudpakketten maar bied wel een gebruiksvriendelijk overzicht van de populaire boekhoudpakketten. Je kan de boekhoudsoftware vergelijken met hun tabel.
 
Tijn
Moderator
Berichten: 245
Lid geworden op: 12 november
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Boekhoudpakketten vergelijken

10 november

Als alternatief op bovenstaande kun je ook eens kijken op boekhoudsoftware-vergelijken.nl. Bevat niet alle boekhoudpakketten maar bied wel een gebruiksvriendelijk overzicht van de populaire boekhoudpakketten. Je kan de boekhoudsoftware vergelijken met hun tabel.
Beste 'boekhoudpakket'. Bedankt voor het delen van de link. De website en de volledigheid daarvan vind ik echter twijfelachtig, lijkt meer een commerciele kliksite te zijn ipv kwalitatief vergelijken.
Admin Solutions Oplossingen voor administratie en management
 
boekhoudpakket
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 november
Contacteer:

11 november

Beste Tijn, ik ben nieuwsgierig t.a.v. hoe je tot dit standpunt komt. Het vergelijken gebeurt op basis van functionaliteiten, het is aan de gebruiker zelf om de pakketten/mogelijkheden te vergelijken en tot een keuze te komen (al dan niet mede op basis van reviews van gebruikers). Je feedback is iig welkom!
 
Tijn
Moderator
Berichten: 245
Lid geworden op: 12 november
Locatie: Hilversum
Contacteer:

11 november

Beste Tijn, ik ben nieuwsgierig t.a.v. hoe je tot dit standpunt komt. Het vergelijken gebeurt op basis van functionaliteiten, het is aan de gebruiker zelf om de pakketten/mogelijkheden te vergelijken en tot een keuze te komen (al dan niet mede op basis van reviews van gebruikers). Je feedback is iig welkom!
Beste ... (?),

Ik kom tot dit standpunt door de website te bekijken. Ik zie al snel dat er vele pakketten niet in de lijst staan, terwijl dit wel toonaangevende pakketten zijn. Ik noem o.a. Exact en Twinfield, en Asperion bijvoorbeeld. Dat werkt de indruk dat het overzicht niet compleet is, en het zou kunnen dat de reden hierachter is beschikbare commerciele links. Inhoudelijk zou ik de content anders presenteren, is/was de editor administratief onderlegd..? Overigens vind ik de site er netjes uitzien, en opzet op zich kan interessant zijn.

Groet, Tijn
Admin Solutions Oplossingen voor administratie en management
 
gratissoftware
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 oktober

21 oktober

Je kunt ook kiezen voor een volledig gratis boekhoudprogramma. Er zijn voldoende alternatieven voor commerciele software die voor kleine bedrijven goed genoeg zijn.
 
boekhoudpakket
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 november
Contacteer:

21 oktober

Dat klopt. Maar ook voor een klein bedrag kun je zeer eenvoudige, professionele en gebruiksvriendelijke oplossingen voor (kleine) ondernemers vinden. We hebben bijvoorbeeld gratis boekhoudprogramma op een rijtje gezet. Daarnaast vind je bij ons nu ook je factuurprogramma,  urenregistratiesoftware en webshopsoftware.