Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
New Point
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 januari

Nieuw boekhoudprogramma

26 januari

Beste, 

Op het moment werk ik met Moneybird om mijn administratie facturatie te doen en alle andere administratieve werkzaamheden. 
Nu ben ik naast mijn huidige administratie ook nog een BV gestart, en word lastig om in Moneybird twee adminstraties bij te houden. 
Omdat je twee verschillende bedrijfsnamen +BTW nummer + twee rekening nummers hebt, word het lastig om met Moneybird te werken. 
Om nu een tweede account aan te schaffen bij Moneybird vind ik het ook niet zo makkelijk om snel te schakelen.

Wie van jullie heeft zo'n soort situatie of kan iemand mij een ander programma aanraden, waar ik makkelijk kan schakelen van ene administratie en dan naar de ander. 

Groet!  
NP
 
anoniemeondernemer
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 maart

Re: Nieuw boekhoudprogramma

1 februari

Helaas, ik ken geen software waarmee je meer boekhoudingen in één programma kan zien. Tenzij je een boekhouderslicentie neemt natuurlijk, dan zijn er verschillende mogelijkheden. 

Wat is het nadeel van twee verschillende Moneybird-accounts? Het lijkt mij namelijk juist heel overzichtelijk. Daarnaast snap je nu hoe dat pakket werkt. Om dan weer een heel nieuw boekhoudprogramma te leren kennen lijkt me veel lastiger dan simpelweg een tweede account?
 
BartSr
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 januari

Re: Nieuw boekhoudprogramma

15 februari

Overweeg Boeket. En als je twijfelt, download en lees hier eerst het helpbestand.
Bart
 
De-vergelijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei

Re: Nieuw boekhoudprogramma

24 mei

Op https://www.ondernemeneninternet.nl/boekhoadprogramma/ kan je het perfecte boekhoudprogramma vinden:)