Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
joop bakker
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart

Controle van belastinginspecteur

19 maart

Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat ik een bezoek krijg van een belastinginspecteur! Heel vreemd want ik heb echt mijn aangiftes en administratie altijd prima op orde gehouden! Online lees ik dat er misschien iemand de belastingdienst getipt heeft of dat ze misschien niet voor mij komen maar voor een van mijn leveranciers. Ik ben echter zzper en werk vanuit huis dus zoveel leveranciers heb ik niet. Ik zou niet weten wat hij komt zoeken! Moet ik me zorgen maken?!
 
admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 7 oktober
Locatie: UTRECHT
Contacteer:

Re: Controle van belastinginspecteur

19 maart

Hoi Joop Bakker, welkom op het forum!

Als je administratie op orde is hoef je je nergens zorgen over te maken. In veel gevallen is er geen enkele aanleiding maar ben je gewoon uit een steekproef komen rollen. Zie ook deze pagina op de site van de Belastingdienst en dit bericht rond belastingcontroles. Waarschijnlijk hoef je je nergens zorgen over te maken. Succes!
 
joop bakker
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart

Re: Controle van belastinginspecteur

20 maart

Dankjewel voor je geruststellende reactie admin. Misschien schoot ik gisteravond iets te snel in de paniekmodus. Ik heb volgens mij niets te verbergen dus wacht het bezoek maar even af en laat hier weten hoe ik die ervaren heb.
 
exactgebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 april

Re: Controle van belastinginspecteur

22 april

Spannend Joop! Ben het met admin eens dat het wel los zal lopen, maar kan me voorstellen dat het wel een spannende gebeurtenis is. :) Laat je ons even weten hoe het is afgelopen?