Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
mjwvdberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 december

Even introduceren

9 december

Ik ben Michel van den Berg. Ik ben sinds maart dit jaar werkzaam als externe consultant (ZZP) op het gebied van klimaatverandering bij een grote bank na jarenlang bij een andere bank in loondienst te hebben gewerkt. Dit bevalt mij erg goed en gelukkig is mijn werk corona proof gebleken. Voor mijn maandelijkse declaraties heb ik een simpele administratie opgezet en die werkt naar behoren. Echter, begin volgend jaar krijg ik een nieuwe auto geleverd en heb ik behoefte aan een frisse blik op de boekhoudkundige en fiscale behandeling (zie BTW). 
 
Lucky Boll
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 januari

Re: Even introduceren

6 januari

Hi Michel, 

Wat leuk om te lezen dat jij voor jezelf bent begonnen en je inzet tegen klimaatverandering. Heel inspirerend!
Gelukkig dat je ondanks corona hier goed mee aan de slag kunt. 

Mijn naam is Lucky. Ik ben werkzaam bij Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies. Wij focussen ons op ondernemers die zich richten op duurzaamheid en het leveren van een waardevolle bijdrage aan de maatschappij. Van jouw verhaal wordt ik dus direct enthousiast. 

Ik ben benieuwd of je al een gepaste partij hebt gevonden voor de boekhouding en fiscale zaken. Mocht je het leuk vinden om eens te sparren met een (online) kopje koffie erbij dan hoor ik het graag. Als je nieuwsgierig bent naar sanacount vind je hier meer informatie: www.sanacount.nl 

Met vriendelijke groet, 

Lucky Boll
 
ZaMa2019
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 januari

Re: Even introduceren

29 januari

Een korte introductie....Ik en mijn vrouw zijn zo'n 1,5 jaar geleden ons eigen bedrijf begonnen in de evenementenbranche (na daar jarenlang zelf werkzaam te zijn geweest voor diverse werkgevers). Wij organiseren zelf evenementen (zoals bijvoorbeeld beurzen en congressen) maar kunnen ook advies geven aan bedrijven / mensen die werkzaam zijn in deze branche. Ook behoort het coachen van medewerkers in deze branche tot de mogelijkheden. Helaas maakt Corona het ons en onze start op dit moment erg lastig.  
Ik heb een globale kennis van bedrijfsadministratie maar heb zo nu en dan toch vragen hoe je zaken administratief het best verwerkt. Daarom hoop ik via dit forum mijn eigen kennis en die van anderen met elkaar te kunnen delen. Zelf gebruik ik e-boekhouden wat in mijn ogen erg goed werkt en gebruikersvriendelijk is. Groet, Stephan