Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
nouky
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 maart

Introductie

5 maart

Hoi,

Omdat mijn dochter van het conservatorium afstudeerde en ik merkte dat noch zij, noch haar medestudenten enige kaas hadden gegeven wat ze als ZZP-ers aan administratie moeten bijhouden, en ik ook niet, heb ik een cursus basiskennis boekhouden gedaan en probeer ze nu te helpen met hun boekhouding. Ben zelf inmiddels ook ZZP-er, en ik heb voldoende kennis om de eenvoudige boekhoudingen te doen.
Maar soms kom ik voor vraagstukken waar ikzelf, noch de helpdesk bij e-boekhouden een antwoord op heeft. En dan kom ik graag hier en hoop op jullie hulp.
Alvast dank daarvoor.
 
admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 7 oktober
Locatie: UTRECHT
Contacteer:

Re: Introductie

8 maart

Wat leuk! En welkom op dit administratieforum! Ik help je graag.
 
fransvinken
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 oktober

Re: Introductie

12 oktober

Hoi,

Ik run samen met mijn oudste zus een bed and breakfast.
Bij het doen van de boekhouding kom ik wel eens vragen/problemen tegen, dus hoop via deze site aan antwoorden te komen!
Alvast bedankt
 
YvonneDankers
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 november
Contacteer:

Re: Introductie

15 november

Welkom op het forum!
 
AlexDekkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 april

Re: Introductie

22 april

Hoi allemaal,

Ben momenteel werkzaam als Manager Accounting en heb inmiddels een redelijke achtergrond opgebouwd als extern auditor bij een Big 4 accountantskantoor. Daarna binnen diverse organisaties werkzaam geweest als financial/business controller. De afgelopen jaren werkzaam geweest als senior accounting officer bij een groot trustkantoor om sinds 1 maart nu werkzaam te zijn als Manager Accounting bij een belastingadvieskantoor.

Zowel vanuit mijn werk, maar ook vanuit persoonlijke interesse, ben ik graag met administraties en jaarrekeningen bezig en wil ik hier ook graag met andere over praten/discussieren. Uiteraard zal ik ook proberen om een bijdrage te leveren op eventuele vragen van andere op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Alex