Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
Jeroen
Xpert
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 december
Locatie: Breda

Bijhouden ontwikkelingen

27 januari

Laatst werd ik weer eens gebeld door iemand van het blad FA Rendement met de vraag of ik weer aanwezig wilde zijn op het Nationaal Congres Administratie . Afgelopen twee jaar ben ik daar aanwezig geweest en het was wel leuk en leerzaam. Vooral het contact met mede-financials.

Maar nu komt bij mij de vraag boven: "Wat doen jullie om de kennis up-to-date te houden?" Is het vooral het bijhouden van nieuws en andere bronnen of worden er cursussen gehouden of congressen bijgewoond.

Gewoon iets waar ik ff nieuwsgierig naar ben.

Jeroen
 
Tijn
Moderator
Berichten: 245
Lid geworden op: 12 november
Locatie: Hilversum
Contacteer:

vakkennis

29 januari

Op zich is dit voor financials zeker een zeer interessant seminar. Ik vraag me af of de gemiddelde startende ondernemer hier naar toe zal gaan, ook vanwege de prijs.

Zelf werk ik met de nieuwsberichtenservice van Ministerie van Financien www.minfin.nl, en daarnaast de fiscale informatie jaarlijks vervangen (is nu Elsevier fiscale gidsen. We overwegen een online abonnement met een fiscale informatiebank www.fiscaaltotaal.nl.

Daarnaast heb je ook een paar websites dioe wel ns handig kunnen zijn, zoals bijv https://www.ondernemeneninternet.nl www.higherlevel.nl, www.webwinkelforum.nl en zo zijn er nog wel een paar.

Al met al blijf je dan wel lekker up too deet  8)

Tijn
Admin Solutions Oplossingen voor administratie en management
 
Jeroen
Xpert
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 december
Locatie: Breda

30 januari

Dat een startende ondernemer er waarschijnlijk niet heen zal gaan, begrijp ik. Heb deze topic dan ook gestart, omdat ik wilde weten hoe financials up-to-date blijven van alle ontwikkelingen.

Waarschijnlijk ook voor mijn eigen ontwikkeling :wink:

Jeroen
 
Camelot
Xpert
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 maart
Locatie: Helmond-Brouwhuis
Contacteer:

13 maart

Abonneer je op nieuwsbrieven van bijvoorbeeld Price Waterhouse. (kan ik van harte aanbevelen)
Voor ontwikkelingen en jurisprudentie binnen het fiscaal recht kun je terecht bij Recht.nl. (is wel lidmaatschap verschuldigd)