Discussieplatform voor administratieve cases en vraagbaak voor starters

 
Trish
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 januari

Brutoloon dubbel berekend?

19 januari

Goedemorgen,
Hopelijk mag ik hier deze vraag stellen, want ik kom er niet uit met het uitzendbureau.
Van het uitzendbureau heb ik een loonspecificatie gekregen voor 4 verlof uren. Van dit brutobedrag zijn premies & loonheffing berekend. Uiteraar heb ik het nettobedrag betaald gekregen.
Vorige week heb ik 32 uur gewerkt en dit staat netjes op mijn loonstrookje, echter staan deze 4 verlof uren er weer bij. Het brutobedrag zijn deze 32 uur + 4 verlof uren. Voor deze het bruto bedrag van deze "38 uur" zijn premies en loonheffingen berekend. Mijn nettoloon is hierdoor extra belast. Vervolgens heeft het uitzendbureau van mijn netto loon het (netto) bedrag van die 4 uur ingehouden op voorgaande specificatie ingehouden.
Naar mijn mening heb ik nu dubbel voor deze 4 verlof uren aan premies & loonheffingen betaald. Ik zou toch ook nu niet zwaarder belast mogen worden, doordat die 4 uur al op een andere loonspecificiatie is berekend??
Graag advies.
Alvast bedankt.
Gr.
 
admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 7 oktober
Locatie: UTRECHT
Contacteer:

Re: Brutoloon dubbel berekend?

20 januari

Hoi Trish,
Natuurlijk mag je administratieve vragen stellen op dit forum, maar hierbij kunnen je niet helpen ben ik bang. Dit is echt een individuele situatie waarbij het lastig is om precies de situatie in kaart te brengen. Je kunt het beste met je loonstrook naar een administratiekantoor stappen, zodat die met je mee kunnen kijken.