Ik houd mn boekhouding bij in excel. Ik wil het liefst overstappen naar een stukje software en het liefst freeware.
Welk pakket is het beste voor een kleine ondernemer?
boekhouden freeware
2Het beste is moeilijk te zeggen, hangt ook af van hoe handig je zelf bent met software/administratie. Op zich kan excel prima. We zijn hier ook bezig met het ontwikkelen van een excel sheet daarvoor.
Een goedkoop softwarepakket dat veel gebruikt wordt is Snelstart. Niet duur (€ 199 eenmalig kale versie) en goede ondersteuning naar ik begrepen heb.
Online is Reeleezee een veelgebruikt pakket (€ 17.95 per maand).
Gratis boekhoudpakketten zijn o.a. te vinden op:
Turbocash
Mill7
Ohmega
Thorwin.nl pakket Gryphon
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Hopelijk heb je dr iets aan, en ben benieuwd wat jou bevalt en wat niet.
Tijn
Een goedkoop softwarepakket dat veel gebruikt wordt is Snelstart. Niet duur (€ 199 eenmalig kale versie) en goede ondersteuning naar ik begrepen heb.
Online is Reeleezee een veelgebruikt pakket (€ 17.95 per maand).
Gratis boekhoudpakketten zijn o.a. te vinden op:
Turbocash
Mill7
Ohmega
Thorwin.nl pakket Gryphon
Zelf heb ik er geen ervaring mee. Hopelijk heb je dr iets aan, en ben benieuwd wat jou bevalt en wat niet.
Tijn
Flow & Co Oplossingen voor administratie en management
loonstroken afdrukken
3Ik ben eigenlijk benieuwd of er ook freeware software is om loonstroken mee te printen/draaien?
Mvgr,
Maikel
Mvgr,
Maikel
4
Hallo Maikel,
Misschien dat deze draad je iets verder helpt:
http://www.administratieforum.nl/viewtopic.php?t=63
Groeten, MArtijn
Misschien dat deze draad je iets verder helpt:
http://www.administratieforum.nl/viewtopic.php?t=63
Groeten, MArtijn
Flow & Co Oplossingen voor administratie en management
8
Ik werk tegenwoordig met digitalefactuur.nl Ze hebben ook een gratis versie waarmee je als zzper ook goed uit de voeten kan. Je kan snel een lijstje zien van alle facturen die je hebt verstuurd. Je kan ook gemakkelijk je eigen huisstijl in de facturen gebruiken. Heel erg gebruiksvriendelijk!!! Ik ben er zeer tevreden over.Rembrandt schreef:ik heb net het gratis Speedbalance ondekt, ideaal voor de ZZper
Re: Freeware boekhoudpakketten
9Op Excel-Boekhouden.nl kun je nu een gratis Excel boekhouding template downloaden. Elk jaar komt er een nieuwe versie uit en is en blijft 100% kosteloos. Ideaal voor startende ondernemers of ZZP'ers die zelf eenvoudig de boekhouding willen doen.